sâmbătă, 16 aprilie 2011

Introducere.

Heia. 
   Eu sunt Lolaa , incantata. >:D<  [ Nume real : Denisia , si cum nu se putea fara un nume de Sfant  , si Ioana . Nu sunt multumita de nume.] Am iesit din ... , pe 31. decembrie 199*, Botosani -Moldova-Ro. Si a da , sexul e feminin. Hmm. 
-Fizic: Am 1.53. [ Si sa nu imi spui in fata ca sunt scunda, ca nu e bine. ] , bruneta,  ochi caprui, parul ondulat, e singurul lucru care imi place la mine , ... 45 kg.
-Moral : Sunt prietenoasa, cuvintele - Buna, eu sunt Lolaa , incantata- se aud de 541352743524 pe zi. Dificila,  cand  vine vorba de haine, mancare, etc. Impertinenta care se aduna putin cu nesimtita, cand vine vorba despre comportamentul la parinti.  Astea-s  principalele. Mai sunt - sociabila, amuzanta, sincera  si cred ca mai sunt.

Un comentariu: