sâmbătă, 16 aprilie 2011

Porcariile Lolei.

-Pozitiv-
  • Filme: comediile, bineinteles, si cele  de groaza care nu au tot felul de tampenii in componenta cum ar fi : fantome, Satana, copii Satanei si alte minuni.
  • Carti: cartile cu vampiri mi se par cele mai geniale,  imi plac mult cartile romantice,cititul fiind principalul lucru care il fac in - timpul liber-.
  • Muzica: Ascult death metal, symphonic black metal si dubstep. Primele cinci melodii din Winamp fiind :
   1.Cragga - Please Mr.Postman [Dubstep Remix] ;
   2.Rusko - Pro nails ;
   3.Escape  The Fate -  This War is Ours ;
   4.Eyes Set To Kill- Darling;
   5.Saosin- Seven Years
  
 -Negativ-
  • Imvu:  e cel mai prostesc joc. Si inca nu mi-am dat raspuns la intrebarea '' Dar eu de ce joc imvu?'' . De multe ori am incercat sa ma las, dar nu am putut , ma gandeam - Oare biata Lolaa  nu vrea schimbata? Poate vrea alte haine.Poate mai vrea sa se certe cu cineva. In plus sunt pe imvu niste specimene de iti strica toata ziua, si daca nu le dai vreo doi -trei Dumnezei nu te poti calma. Singurul lucru bun la imvu  este ca am avut norocul sa gasesc cateva persoane  care sunt adorabile, si  stai cu tot dragul de vorba cu ele.
  • Matematica: Niciodata nu am sa inteleg obiectul - Matematica-. Oricat m-as stradui , nu pricep nimic, iar daca pricep este pe o scurta perioada de timp. Deobicei cand  proafesoara ne preda  sunt atenta la ea,  o vad cum da din gura, dar nu inteleg nimic , iar cand mai explica de vreo doua-trei ori acelasi lucru  imi gasesc treaba gen :  sa desenez iepuri pe banca,  sa ma uit pe geam, sa ma uit la pozele de pe telefon cu adorabilul Kim Hyun Joong.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu